tisdag 9 april 2013

Inredningsjobb


Igår stod det inredningsjobb på schemat. Jag var hos Milla Design i Västra Hamnen och tittade på tyger till mitt inredningsuppdrag i Göteborg. Det gick bra! Massor av fina tyger att välja på. Jag åker till Göteborg i början av maj och då ska moodboarden vara klar och även inköpslistan med de möbler och inredningsdetaljer som jag föreslår. Det ska bli så spännande att snart få börja med de mer praktiska detaljerna. Hoppas att de gillar mina idéer. Det kommer att bli så fint.



Vid mitt förra besök i Göteborg så gick jag inom på Clarion Hotel Post, innan jag tog tåget hem igen, för att titta på deras fina inredning. Har ni varit där? Fantastiskt fint och inspirerande om ni frågar mig. 




Idag är jag och barnen lediga. Efter en löptur längs stranden med lillkillen cyklandes bredvid så gick vi alla tre ner på stranden och flög drake. Perfekt vind och en härlig stund med barnen. Glädje!


Nu sitter jag här i uterummet och pysslar. Dax att börja "bygga ihop" moodboarden. Vår skrivare fungerar inte så bra längre, så en ny är beställd och jag väntar med spänning på att den ska komma. Kanske ligger avin i postlådan redan? Jag har ju inte hämtat posten idag. Måste sticka ut och kolla... ;) 

Vilken timing! Gick till dörren och just då ser jag att postbilen kör upp på vår infart. Yes! Skrivaren är här!



Har börjat lägga upp de prover som jag har och de bilderna som jag klippt ut från tidningar. Kul! Nu börjar det snart lika något.
Lägger upp fler bilder sen när jag kommit längre.

//m

1 kommentar:

  1. Tjusigt, känns som om du har full koll. Det kommer bli superfint!!!! :-)
    Kram kram!

    SvaraRadera