torsdag 22 augusti 2013

Inspiration från Lagerhaus

Tog en sväng inom på Lagerhaus idag. Brukar nästan alltid hitta något där som inspirerar mig. Här ser ni dagens inspirations dos:

Söta förvaringsburkar till en billig peng fanns i olika storlekar och i söta matchande färger. Som presentförpackning eller varför inte bara för att piffa upp en trist hylla?


Matchande kuddar! Snygga i sin enkelhet.


Ännu fler ugglor. Dessa ljuslycktor har jag spanat in tidigare, än har jag inte köpt någon men viss är de söta!?


Snygg pall i en kaxig färg. Har dock inte provsuttit den...


Har ett projekt liggandes som jag ännu inte dragit igång med. En lampa ska tillverkas och till den ska jag använda en snygg tygsladd. Lagerhaus hade många snygga såg jag idag. Perfekt!


Stod och spanade in dessa läckra chokladen vid kassan, men valde sushi istället ;)


Det var allt för idag.
//m

2 kommentarer:

  1. Vad du hann med när jag bara köpte några ljus :-)
    Och hur kunde jag missa pallarna... vet ett rum där de skulle passa perfekt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du...man är väl effektiv ;) Vi får ta en sväng dit igen snart. Kanske i kombination med Åhlens. De har också mycket fint.

      Radera