söndag 1 juni 2014

Dagens pyssel

Nytt projekt igång. Idag har jag målat brädor. Minns ni väggen jag visade för ett tag sedan där jag hade en ny ide på gång? Där ska dessa brädor sitta. Härligt att jag kunde stå ute i det fina 
vädret och måla. 


Grundmålade och sedan två gånger med ...grått. 


Här har ni väggen igen. Stolen och lampan (och soffan) är tillfälligt flyttade).


Nu håller vi kväll, men så här långt hann vi idag. Vad tror ni? Stilen och väggen är återkommande på fasaden på vårt uterum som jag är så nöjd med.

Fler bilder kommer när vi är klara!

//m

4 kommentarer:

  1. Spännande, ska bli kul att se fortsättningen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en liten paus, så väggen är inte klar än, men den som väntar...

      Radera
  2. Det blir fint! Vilken kul idé!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja nu händer där liksom nåt´ på väggen. Ser fram emot när detaljerna också kommer på plats.

      Radera