tisdag 26 mars 2013

Grönska och tö


Nu tycker jag verkligen att det räcker med snö och minusgrader. Satt och tittade igenom mina bilder på datorn och föll över de här. 

Känner mig så nöjd med mitt lilla projekt från i fjol. Spegeln blev verkligen effektfull och mina "taklökstavlor" piggar upp det annars lite trista planket. Tack till pappa som alltid ställer upp och fixar när jag får mina ryck. Ser fram emot när det blir lite mer uppväxt runtomkring. Otålig..

Klätterhortensian och mina vackra rosor (från farmor och farfars kolloni) ska slinga sig fint runtomkring mina tavlor är det tänkt. Kan nu inte snön bara se till att försvinna så att jag kan plantera ut lite fina vårblommor och ställa ut trädgårdsmöblerna. 

På söndag är det sommartid vilket innebär att det är dax att ställa fram klockan och ställa fram trädgårdsmöblerna. Vi får väl se hur det blir med det sistnämnda. Håll tummarna!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar