fredag 22 mars 2013

Spännande inredningsuppdrag


Håller på för fullt just nu med ett spännande inredningsuppdrag i Göteborg. Det är ett loungeområde på en arbetsplats mitt i stan som behöver lite kärlek och omsorg. 

Ytan används inte direkt idag, men tanken är att kollegorna ska träffas här på afterwork, och det ska även vara en plats där man bara kan sitta ner och ta en kopp kaffe och även fast man bara är ett par stycken så ska det kännas mysigt.

Mysigt, ombonat och modernt är alltså ledorden. 

Jag har gjort moodboards för att visualisera min tankar för kunden. De allra flesta ideér som jag haft har kunden gillat. Vilket känns jättekul! Vi har kommit ganska långt redan. Jag håller på att skriva ihop inköpslistan och ska upp en sväng till Göteborg snart igen för att planera alla detaljerna med hantverkare och elektriker.




Så här ser det ut idag. Inte så inbjudande och mest ihopplock av diverse befintliga möbler.
Ser verkligen fram emot att få hjälpa till. Ett riktigt spännande projekt! Fler bilder kommer efterhand...

//m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar